مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-21اقتصادي

تولد سراوانی دیگر در خمام


افزایش روزانه 10 تن زباله در سایت خواچکین خمام، منطقه را به تلی از زباله تبدیل کرده و زنگ هشدار مخاطره آمیز سراوان گونه را به صدا درآورده است.

- خبرگزاری فارس، حمیدرضا دنیادیده: روزانه 30 تن زباله و پسماند در شهرستان خمام تولید می شود که حدود 20 تن از آن توسط شهرداری به شرکت کود آلی رشت منتقل می شود.

یعنی هرروز حدوداً 10 تن زباله به پسماند موجود در خواچکین افزوده می شود که این مسئله به چالشی اساسی و به بحرانی خسارت بار در حال تبدیل شدن است.

  این روزها اهالی خواچکین به ویژه مردمان حاشیه سایت موقت دپو زباله بسیار از بوی متعفن و چهره زهرآگین زباله متأثر و متألم شده و انباشت روزانه زباله در آن، به راه افتادن شیرابه و همچنین اشاعه بوی متعفن و نامطبوع آن، همگان را غمگین و منزجر کرده است.

  انتقاد اهالی از سوءمدیریت در مسؤولان خمام مردم و اهالی روستای خواچکین نیز در گفت وگوهایی با خبرنگار فارس با انتقاد از سوءمدیریت در شهرداری و مسؤولان خمام که مستقیم و غیرمستقیم سلامت آن ها را تهدید کرده، می گویند: بوی متعفن و نامطبوع از یک سو، نفوذ شیرابه های سمی به سفره های زیرزمینی و ورود به پهنه های کشاورزی اطراف و همچنین فراهم کردن بستری برای حیواناتی نظیر سگ از طرفی دیگر، هرروز آن ها را رنج می دهد!   اما حفاظت از محیط زیست، تکلیفی است که تولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد سراوانی دیگر در خمام

تولد سراوانی دیگر در خمام