مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-25سياسي

بسیج اقشار به ارائه گزارش عملکرد اکتفا نکند


فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به نقش بی نظیر بسیج در حل بحرانها گفت: بسیج باید برای حل مشکلات در شهرستان راه حل پیدا کند لذا یکی از درخواست های ما از بسیج اقشار ارائه راه حل مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، سرهنگ محمدامین صباغیان مقدم در جلسه با مسولان اقشار بسیج شهرستان که در سالن شهید چگینی ناحیه سپاه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمدسازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: استکبار به خوبی از امکانات و ظرفیت های بسیج آشنا بوده و به همین دلیل تمام هدفش کمرنگ جلوه دادن این نهاد مقدس در کشور است.

وی یکی از مهم ترین اهداف بسیج اقشار را برطرف کردن مشکلات ادارات دانست و افزود: بسیج اقشار باید با ادارات تعامل داشته و مشکلات را برطرف کند لذا فقط نباید به ارائه گزارش به مسؤولان اکتفا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با تأکید بر لزوم توجه بسیج در کشور ادامه داد: در امور اقشار بسیج هر کدام دارای ظرفیت ها و نیروهای متخصص بسیار خوبی هستند که در صورت درست عمل کردن به وظایف خود می توانند تمامی مشکلات را برطرف کنند.

سرهنگ صباغیان مقدم با بیان این که هر نقطه ای از شهرستان فیروزآباد دارای یک نعمت الهی است و به منظور رشد اقتصادی باید تلاش کرد، اضافه کرد: بسیج باید برای حل مشکلات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اقشار به ارائه گزارش عملکرد اکتفا نکند

بسیج اقشار به ارائه گزارش عملکرد اکتفا نکند