مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-26اجتماعي

محدویت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال


محدودیت های ترافیکی از روز گذشته در جاده های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده ها و اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در جاده ها به صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اجرای محدویت های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در جاده های شمال، افزود: محدودیت های ترافیکی در جاده ها در حال اجرا است و مشکلی در این زمینه از لحاظ ترافیک وجود ندارد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا چهارشنبه ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های شمال هستیم که حجم ترافیک در محورها طی پایان هفته ها افزایش می یابد.

جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 22 روز جمعه پنجم آبان ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدویت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال

محدویت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال