مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-02ورزشي

زشت و زیبای کاراته ایران از پاریس تا بوداپست و ستاره هایی که خاموش شدند


کاراته ایران از سال 2012 پاریس تا 2023 مجارستان قابی از زشت و زیبایی ها در دنیا به نمایش گذاشته است، ناکامی که در مجارستان رقم خورد حالا قهرمانی های سه دوره گذشته را تحت تاثیر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و ششمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان 2023 در حالی یکشنبه 7 آبان ماه سال 1402 به پایان رسید که نتایج رقم خورده برای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در مجارستان با نتایجی که در چهار دوره گذشته برای کاراته ایران رقم خورده بود، اختلاف و فاصله فاحشی دارد! اما از آنجایی که ورزش میدان نبرد است و گاها جولانگاه سیاسیون، بدون شک نتایج مسابقات در هر دوره می تواند دست خوش تغییرات باشد.

البته نمی توان انتظار داشت که یک تیم همیشه در میادین بین المللی پیروز میدان باشد، اما شکست های زشت؛ خاطرات پیروزی های قشنگ را خدشه دار می کند.

اما آنچه که ما را به نگارش این گزارش وا داشته؛ این است که چه اتفاقی در مسیر رشد حرکت کاراته ایران از تاتامی جهانی پاریس تا بوداپست مجارستان رخ داده که کاراته ایران که در مسابقات جهانی 2012 پاریس یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرده بود و پس از آن سه دوره عنوان قهرمانی جهان را بدست آورده بود، حالا در مسابقات جهانی مجارستان 2023 از پنج فرصت طلایی خود، موفق به کسب تنها یک مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زشت و زیبای کاراته ایران از پاریس تا بوداپست و ستاره هایی که خاموش شدند

زشت و زیبای کاراته ایران از پاریس تا بوداپست و ستاره هایی که خاموش شدند