مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-15سياسي

بیش از 70 درصد سرقت های خرد کار معتادان است


بیش از 70 درصد سرقت های خرد مربوط به معتادان است که برای تامین هزینه های خود، سرقت می کنند و هر زمان این معتادان متجاهر جمع آوری و به بازپروری تحویل داده می شوند، - ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از 70 درصد سرقت های خرد مربوط به معتادان است که برای تامین هزینه های خود، سرقت می کنند و هر زمان این معتادان متجاهر جمع آوری و به بازپروری تحویل داده می شوند، سرقت های خرد 15 تا 20 درصد کاهش پیدا می کنند.

سید محمود میرفیضی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان که امروز (24 آبان ماه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دفتر مرکز تحقیقات ما نیازسنجی ها را انجام می دهد و نتایج را اعلام می کند و در اختیار دانشگاه ها قرار می دهد تا در حوزه ماموریت های متفاوت پلیس مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از ضرورت های مورد نیاز این است که بسیاری از موضوعات بر پایه اطاعات علمی انجام شوند اما در شرایط فعلی، ناجا با آنچه تعریف کرده، در حال رفتن به سمت استفاده از زیرساخت های فناورانه و هوشمندسازی است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باید بازنگری شود تا ببینیم در این زمینه چه کار کرده ایم و اقدامات با توجه به سمت و سوی تحلیل ها در حوزه مواد مخدر و اعتیاد، چه خروجی هایی داشته اند؟ همچنین باید توجه شود که کارهای نکرده زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد سرقت های خرد کار معتادان است

بیش از 70 درصد سرقت های خرد کار معتادان است