مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-18اجتماعي

چرا برخی مخازن زباله صبح ها هم پر هستند؟


مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران می گوید طی روز چهار بار زباله ها جمع آوری می شود، پس چرا در برخی ساعات مخازن زباله پر است؟ - علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در مورد تاثیرات قراردادن به موقع در سطل های زباله توسط شهروندان اظهار کرد: اگر مردم زباله را در ساعت مناسبی در جایگاه قرار دارند هم در هزینه ها و هم در پاکسازی شهر و هم در زیبایی منظر شهری و نظافت شهر بسیار کمک می کند اگر شهروندان 9 شب تا 3 صبح  که زمان جمع آوری زباله در سطح شهر است، این کار را انجام دهند بسیار کمک کننده است.

وی افزود: ساعت 9 شب  700 دستگاه خودرو در سطح شهر راه می افتند و این ماشین آلات زباله را از شهر جمع می کند اما بعضاً می بینید که صبح شهروندان  زمانی که می خواهند به محل کارشان بروند کیسه های زباله را نیز همراه خود می آورند و در آن زمان در داخل سطل ها می اندازند و همین می شود که در برخی از اوقات شما مشاهده می کنید که ساعت 9 و 10 صبح انگار اصلاً زباله تخلیه نشده است و این به همین دلیل است که حجم زباله ای که در صبح به مخزن وارد می شود  تا شب جمع آوری نمی شود و این مشکل ساز است.

مدیرکل خدمات شهری با اشاره به اینکه اگر شهروندان واقعاً رعایت بکنند و در زمان مناسب زباله را در مخزن انجام دهند، ادامه داد: دیگر در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی مخازن زباله صبح ها هم پر هستند؟

چرا برخی مخازن زباله صبح ها هم پر هستند؟