مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:212023-11-01اقتصادي

رانندگان بوشهری بالاتر از میانگین سرعت کشوری می رانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال تردد در مبادی ورودی وخروجی استان بوشهر 29 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد تردد در مبادی ورودی و خروجی استان 6 میلیون و 951 هزار و 101 تردد در مبادی ورودی و 6 میلیون و 892 هزار و 891 تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسید.

وی محورهای ورودی شهر بوشهر، کنگان- عسلویه و سیراف- عسلویه را به ترتیب پرترددترین محورهای مواصلاتی استان بوشهر در این مدت برشمرد.

اخترشناس با اشاره به ثبت بیش از 434 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان در این مدت، بیان کرد: این میزان یک درصد کل ترددهای استان را شامل می شود.

  وی با بیان اینکه بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای کنگان-عسلویه، سیراف-جم و شبانکاره-گناوه  ثبت شده است، اضافه کرد: میانگین سرعت متوسط استان 80 کیلومتر است که از میانگین کشوری بالاتر است، از این رو درخواست داریم رانندگان برای حفظ سلامتی خود و سایرین علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم جاده ای نیز توجه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از پایش 80 درصد جاده های استان با سامانه های هوشمند، یادآور شد: 60 سامانه تردد شمار، 19 دوربین نظارت تصویری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان بوشهری بالاتر از میانگین سرعت کشوری می رانند

رانندگان بوشهری بالاتر از میانگین سرعت کشوری می رانند