مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-10سياسي

رفع دغدغه های معلمان، انگیزه های آموزشی را تقویت می کند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر حل دغدغه های معلمان و مجموعه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با حل این دغدغه ها تقویت انگیزه را شاهد خواهیم بود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر حل دغدغه های معلمان و مجموعه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با حل این دغدغه ها تقویت انگیزه را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح امروز، 19 آبان ماه در دیدار وزیر آموزش و پرورش در بجنورد اظهار کرد: تکلیف و وظیفه مسئولان باید پیگیری معیشت و حقوق معلمان و کادر مجموعه آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اجرای برنامه های غنی در سطح کشور و استان ها الزامی است، گفت: اهمیت بیشتر به اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت، برگزاری نماز جماعت و اختصاص بودجه های بیشتر به مجموعه آموزش و پرورش انجام شود.

در ادامه نیز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بر حل مشکلات دو نوبتی بودن کلاس ها، تقویت زیر ساخت ها وحذف مدارس کانکسی تاکید کرد.

وی به اهمیت اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در شخصیت و ادامه مسیر یادگیری دروس آن ها بسیار تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه های معلمان، انگیزه های آموزشی را تقویت می کند

رفع دغدغه های معلمان، انگیزه های آموزشی را تقویت می کند