مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-29بين الملل

اجتماع بزرگ اساتید دانشگاه های تهران در محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با افزایش جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و به ویژه حملات وحشیانه هوایی و زمینی اخیر، - اجتماع بزرگ اساتید دانشگاه های تهران صبح روز دوشنبه 8 آبانماه ساعت 10 صبح در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با افزایش جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و به ویژه حملات وحشیانه هوایی و زمینی اخیر، خشم و انزجار جهانیان از این لکه ننگ منطقه روبه افزایش است و سکوت هیچ انسان آزاده ای در برابر این حملات ددمنشانه جایز نیست.

در این راستا و در پی درخواست های مکرر اساتید دانشگاه ها مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم زجرکشیده فلسطین، به اطلاع می رساند: اجتماع بزرگ اساتید دانشگاه های تهران صبح روز دوشنبه 8 آبانماه ساعت 10 صبح در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان قبا، بلوار شهرزاد، دفتر سازمان ملل، پلاک 8 برگزار خواهد شد.

سازمان بسیج اساتید کشور از اساتید دانشگاه های تهران دعوت می نماید با حضور یکپارچه در این تجمع بزرگ، خشم و انزجار خود از این حملات وحشیانه و رذیلانه را ابراز نموده و حمایت خود از مردم بی دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ اساتید دانشگاه های تهران در محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر برگزار می شود

اجتماع بزرگ اساتید دانشگاه های تهران در محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر برگزار می شود