مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-14اقتصادي

25 هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شدند


مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون 25 هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یعقوب مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ظهر امروز در نشستی با مدیران عامل صنعت آب و برق و مشاوران امور ایثارگران این شرکت ها اظهار کرد: شماری از نیروها قبل از تبدیل وضیعت با قراردادهای مدت معین، شرکتی، طرحی و پیمانی فعالیت داشتند که خوشبختانه تبدیل وضعیت شدند و تعداد معدودی باقی مانده اند که در سراسر کشور در حال انجام امور مربوط به این نیروها هستیم.

وی با بیان اینکه قریب یک چهارم بدنه وزارت نیرو را ایثارگران تشکیل می دهند، گفت: حدود 2 هزار فرزند و 40 هزار ایثارگر در صنعت آب و برق کشور مشغول به خدمت و با همان روحیه ایثارگری که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، در حال خدمت رسانی هستند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه امروز نهمین سفر مشاوران امور ایثارگران به استان هاست، از استان سمنان به عنوان مهد ارزش های انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت نام برد و گفت: سرکشی و زیارت خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری به ویژه در حوزه صنعت آب و برق از مهم ترین اهداف سفر به این استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شدند

25 هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شدند