مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-27سياسي

مطالبه برطرف شدن مشکلات جاده های بندرلنگه بحق است


امروز مردم شریف این منطقه با جدیت تمام خواهان برطرف شدن مشکلات جاده ای هستند و این مطالبه ای بحق است چرا که جان مردم در این جاده های نا ایمن در خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بندرلنگه، حجت الاسلام عبدالله کشمیری امام جمعه موقت بخش شیبکوه، ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به هشتم آبان روز شهادت نوجوان شهید حسین فهمیده اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی عنوان داشتند، رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

.

وی افزود: چهارشنبه دهم آبان مصادف است با شهادت اولین شهید محراب، حضرت آیت الله قاضی طباطبایی رحمت الله علیه، ایشان حلیم و رئوف بود و اخلاق بسیاری عالی داشت اما در برابر همه حلیم نبود، عصبانی هم می شد به ویژه در رابطه با مسائل دینی غیرت بالایی داشت و در عین رئوف بودن، گاهی در برابر مقامات و ساواک عصبانی می شد و سخنانی می گفت که هرکسی جرأت گفتن آنها را نداشت اما در برابر مومنین رئوف و مهربان بود.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان می کند: آیت الله قاضی طباطبایی چهره مبارزی بود که رژیم حساسیت خاصی نسبت به او داشت و آیت الله قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه برطرف شدن مشکلات جاده های بندرلنگه بحق است

مطالبه برطرف شدن مشکلات جاده های بندرلنگه بحق است