مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-05سياسي

فعالیت معادن علاوه بر آثار زیست محیطی چهره شهر را تخریب کرده است


فعالیت معدن سرب در شمال این شهر، علاوه بر پیامدهای زیست محیطی، چهره شهر را تخریب کرده و حق و حقوق شهرداری را پرداخت نمی کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی شهر تیران گفت: فعالیت معدن سرب در شمال این شهر، علاوه بر پیامدهای زیست محیطی، چهره شهر را تخریب کرده و حق و حقوق شهرداری را پرداخت نمی کنند.

عبدالله امینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت معدن سرب و روی در شمال شهر تیران چالش های زیادی را در این دیار ایجاد کرده که پیامدهای مخرب زیست محیطی از جمله آن است.

به گفته وی، فعالیت معدن چهره زیبای شهر که جز نقاط گردشگری و پارک وجین است را تحت تأثیر قرار داده و بر حیات وحش و طبیعت منطقه حفاظت شده قمیشلو نیز تأثیر می گذارد.

رییس شورای اسلامی شهر تیران به تأثیر دفن پسماندهای معدن در سفره های آب زیرزمینی اشاره کرد و افزود: بیماری های ناشی از تخریب محیط زیست در بین شهروندان علنی خواهد شد که نوعی حق الناس و خسارت به زندگی مردم به حساب می آید.

وی ادامه داد: خسارت به شهر و سلامت شهروندان خسارت جدی بوده که نسل های آینده از بی مدیریتی ها گلایه خواهند کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تیران، اضافه کرد: صاحبان معادن بر اساس قانون ملزم به پرداخت حق و حقوق شهر و شهرداری هستند، اما این معدن چیزی در این خصوص به مدیریت شهری پرداخت نمی کند که خود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معادن علاوه بر آثار زیست محیطی چهره شهر را تخریب کرده است

فعالیت معادن علاوه بر آثار زیست محیطی چهره شهر را تخریب کرده است