مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-01فناوري

قرارگاه جهادی توسعه فیبر نوری در فارس تشکیل می شود


برای تسریع در اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرهای استان فارس، قرارگاه جهادی فیبرنوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل می شود.

- ایسنا/فارس برای تسریع در اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرهای استان فارس، قرارگاه جهادی فیبرنوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل می شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، 10 آبان در جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان فارس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای مجری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها را در سراسر کشور مشخص کرده است و طبق اعلام وزارت ارتباطات نسبت به عقد قرارداد و اجرای پروژه اقدام خواهند کرد.

استاندار فارس با اشاره به مصوبه دولت برای همکاری دستگاه ها و نهادهای عمومی برای اجرای این پروژه، گفت: همکاری شهرداری ها برای اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است و برای اجرای این پروژه در سطح شهرستان های استان باید مصوبات و استانداردهای موجود کشوری لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه باید تمام ظرفیت های دستگاه های استانی به کار گرفته شود و برای تسریع و هماهنگی لازم بین دستگاه های استانی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به عنوان متولی هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی توسعه فیبر نوری در فارس تشکیل می شود

قرارگاه جهادی توسعه فیبر نوری در فارس تشکیل می شود