مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-28سياسي

استفاده نیروی دریایی ارتش از ظرفیت دانشگاه در حوزه دفاعی و دریایی


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از ظرفیت دانشگاه ها در حوزه دفاعی و دریایی نهایت بهره برداری صورت می گیرد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از ظرفیت دانشگاه ها در حوزه دفاعی و دریایی نهایت بهره برداری صورت می گیرد.

امیر دریادار دکتر شهرام ایرانی ششم آبانماه 1402 در حاشیه نشست با دانشگاهیان استان مرکزی در دانشگاه اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بالاترین فناوری در قالب زیردریایی و ناوشکن ها در دریاها وجود دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های علمی، جوانان و دانشجویان، دانشگاه ها، اساتید، صنایع، شرکت های دانش بنیان و صنایع دفاعی کشور غنی است و از آنها بهره مند می شویم، افزود: امروز در دانشگاه اراک به واسطه نگاه تمدن ساز و تغییر نگرش آموزشی، می توان شاهد اتفاقات خوبی بود و قطعا در حوزه صنایع دفاعی در دریا می توان از این ظرفیت استفاده کرد چراکه فعالیت در دریا نماد علم، دانش و صنعت است و حتما از حداکثر ظرفیت دانشگاه استفاده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ذوالفقاری رییس دانشگاه اراک نیز با اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و نیروی دریایی ارتش بیان کرد: قطعا این تفاهم نامه تمامی ظرفیت آموزش عالی استان را در بر می گیرد و از مدت ها قبل زیرساخت عقد این تفاهم نامه در چند زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نیروی دریایی ارتش از ظرفیت دانشگاه در حوزه دفاعی و دریایی

استفاده نیروی دریایی ارتش از ظرفیت دانشگاه در حوزه دفاعی و دریایی