مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-14دانش

رییس دانشگاه نوشیروانی بابل: شاهین هیبریدی در حال تحویل به سایپاست


رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: پازدهمین رویداد راینوکاپ با گستردگی نوین هوش مصنوعی به صورت بین المللی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

- برگزاری رویداد بین المللی راینوکاپ ایران 2023 در دانشگاه نوشیروانی بابل رییس دانشگاه نوشیروانی بابل: شاهین هیبریدی در حال تحویل به سایپاست ایسنا/مازندران رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: پازدهمین رویداد راینوکاپ با گستردگی نوین هوش مصنوعی به صورت بین المللی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

بهرام عزیزاله گنجی امروز، 23 آبان ماه در پانزدهمین رویداد بین المللی راینوکاپ ایران 2023 که در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه با 6000 دانشجو و 200 عضو هیات علمی افتخارات زیادی در سطح ملی و بین المللی کسب کرد و چندین سال متوالی رتبه نخست را در بین تمام دانشگاه های کشور و رتبه خوبی در سطح جهانی به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه 18 دانشمند یک و دو درصد جهانی دارد، افزود: ریل گذاری این دانشگاه از ایده تا بازار است تا ایده تبدیل به محصول و قابل استفاده در صنعت شود.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه دانشگاه به سمت تولید محصول محور در حرکت است، تصریح کرد: اساتید و دانشجویان توانمند این دانشگاه به سوی تولید محصولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه نوشیروانی بابل: شاهین هیبریدی در حال تحویل به سایپاست

رییس دانشگاه نوشیروانی بابل: شاهین هیبریدی در حال تحویل به سایپاست