مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-18حوادث

جاسازی حرفه ای 500 کیلو هرویین در یک تریلی؛ مواد کشف شد


سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت از کشف جاساز حرفه ای 500 کیلو هرویین در یک تریلی توسط مأموران پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه 27 آبان ماه 1402 ، فرمانده انتظامی پایتخت سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با تلاش چند وقت اخیر ماموران پلیس، 500 کیلوگرم هرویین کشف و یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر توقیف و سه نفر دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه بسته بندی مواد مخدر با دقت زیادی انجام شده تا بو به بیرون درز نکرده و سگ های موادیاب را به دردسر و اشتباه بیاندازد؛ افزود: جاسازی مواد نیز بسیار حرفه ای بوده و از مرزهای شرقی کشور این مواد وارد شده است.

 محمدیان با بیان اینکه امروز قابل افتخار است که پلیس تا این میزان اشراف اطلاعاتی دارد که چنین باند حرفه ای را شناسایی و منهدم کند، افزود: ارزش ریالی مواد کشف شده یک هزار میلیارد ریال است.

محمدیان در ادامه از کنترل عطاری ها به عنوان یکی از عرصه های مبارزه پلیس با قاچاق مواد مخدر نام برد و اظهار داشت: تعداد این واحدهای صنفی زیاد شده و همکاران ما در اداره اماکن متوجه یک باند شده اند که قرص های ترامادول و برخی از دیگر انواع مواد مخدر که به صورت قاچاق یا غیرقاچاق بوده را توزیع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسازی حرفه ای 500 کیلو هرویین در یک تریلی؛ مواد کشف شد

جاسازی حرفه ای 500 کیلو هرویین در یک تریلی؛ مواد کشف شد