مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-02ورزشي

ایلام، تیم اول مسابقات رشته بوکس قهرمانی استان


در مسابقات رشته بوکس قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان تیم ایلام مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های آبدانان و ایوان مشترکا دوم و  تیم دهلران به مقام سوم رسید.

- ایسنا/ایلام رییس هیئت بوکس استان گفت :در مسابقات رشته بوکس قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان تیم ایلام مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های آبدانان و ایوان مشترکا دوم و  تیم دهلران به مقام سوم رسید.

  علی رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه رشته بوکس قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان در مجموعه الغدیر ایلام با شرکت حدود 30 ورزشکار و حضور 8 تیم از سراسر استان با حساسیت بالا برگزار شد و تیم ایلام مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های آبدانان و ایوان مشترکا دوم و تیم دهلران به مقام سوم رسید.

وی با بیان اینکه این مسابقات با سوپروایزری استاد خرم داور بین المللی دوستاره آیبا و مدرس فدراسیون بوکس و همچنین تیم داوری از استان های همدان و لرستان برگزار شد، تصریح کرد: رتبه های برتر ضمن معرفی به اردوی تیم ایلام و انجام چند مسابقه با سایر استان ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رییس هیات بوکس استان گفت: در حال حاضر بیش از 1000 نفر بیمه شده داریم که در 9 شهرستان و همچنین در زرین آباد، زرنه، شهرک اسلامیه و شباب در زمینه بوکس فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام، تیم اول مسابقات رشته بوکس قهرمانی استان

ایلام، تیم اول مسابقات رشته بوکس قهرمانی استان