مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-21اقتصادي

همسطح سازی 550 باب دریچه فاضلاب در لرستان


در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین کاهش ترافیک و کمک به فضای مناسب شهری 550 باب دریچه منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان همسطح سازی انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین کاهش ترافیک و کمک به فضای مناسب شهری 550 باب دریچه منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان همسطح سازی انجام شده است.

یاسر اکبریان بیست و نهم آبان ماه در جمع خبرنگاران از اقدامات شاخص بخش فاضلاب این شرکت در شش ماه اول سال 1402 خبر داد.

وی تصریح کرد: با تلاش های جهادی و فنی همکاران معاونت توسعه و بهره برداری فاضلاب در طی شش ماه گذشته و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین کاهش ترافیک و کمک به فضای مناسب شهری 550 باب دریچه منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان همسطح سازی انجام گرفته که در این اقدام از دریچه های ضد سرقت و نانو کامپوزیت استفاده کرده ایم که نسبت به موارد قبلی علاوه بر زیبایی ظاهری دارای مقاومت بیشتری بوده و نصب آن ها راحت بوده و از دیگر ویژگی های این روش استفاده از آسفالت سرد بوده که جریان ترافیک را کاهش داده است.

اکبریان در خصوص سایر اقدامات بخش فاضلاب خاطرنشان کرد: در طی این مدت عملیات شستشوی شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 680 کیلومتر، رفع اتفاقات واحد فاضلاب که از طریق سامانه 122 شرکت دریافت شده 1600 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسطح سازی 550 باب دریچه فاضلاب در لرستان

همسطح سازی 550 باب دریچه فاضلاب در لرستان