مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-02سياسي

سیستان و بلوچستان میزبان 12 شهید گمنام


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان در 26 آذرماه میزبان 12 شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت مدار و مومن و انقلابی سیستان و بلوچستان باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان در 26 آذرماه میزبان 12 شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت مدار و مومن و انقلابی سیستان و بلوچستان باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می کنند.

سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: خدمت به شهداء و یادگاران دوران دفاع مقدس ارزشمند بوده و حیات و ممات شهیدان از صدر اسلام تاکنون با برکت و نعمت بوده و کار خادمان شهداء نیز دارای ارزش است.

وی اظهار کرد: شهیدان از صدر اسلام و در سال های شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با شایستگی از ارزشهای اسلام و میهن صیانت کردند، بنابراین در شرایط حاضر همه ما وظیفه داریم از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

سردار جعفری ادامه داد: یقین بدانیم که حق بر علیه باطل پیروز خواهد شد و نتیجه جنگ مسلمانان مظلوم غزه و فلسطین که تحت ظلم و ستم و تجاوز و وحشی گری های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قرار دارند، نیز پیروزی مسلمانان مظلوم بوده و ان شاءالله وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان میزبان 12 شهید گمنام

سیستان و بلوچستان میزبان 12 شهید گمنام