مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-04سياسي

هنری بومی درسیستان و بلوچستان که مشتری جهانی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در آیین اجرای طرح یاریگران زندگی در روستای جهانتیغ شهرستان زابل اظهار داشت: اتحاد و همبستگی و زندگی برادرانه بین مردم شیعه و سنی این استان مثال زدنی است.

وی افزود: مسئولان در میدان بودن در عرصه های مختلف را از این مردم بصیر و ولایتمدار استان آموختند و در واقع این مردم هستند که به مسئولان آموختند چگونه در سختی ها ایستادگی و مقاومت نمایند.

شریفی با اشاره به هنر دست بانوان هنرمند سیستان و بلوچستان بیان داشت: وظیفه مسئولان استانی این است که این هنر اصیل بانوان منطقه را در بازارهای کشور و جهان به نمایش بگذاریم.

وی اذعان کرد: هنر اصیل سوزن دوزی مشتری جهانی دارد که در نمایشگاه کشور مکزیک در شهر مکزیکوسیتی به نمایش درآمده و در آینده نزدیک در نمایشگاه صنایع دستی دهلی و عمان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون استاندار با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان بیان داشت: از بزرگان مان صبر، نجابت، بزرگی و بزرگ منشی را که با همه سختی ها ماندند و می مانند بیاموزید و ما مسئولان هم مکلفیم؛ در همه حوزه ها برای توسعه روز افزون سیستان و بلوچستان از شما حمایت کنیم.

وی سپس مسئولان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مثل گذشته ارتباط مناسبی با لایه های اجتماعی مختلف از جمله جوانان، نخبگان، معتمدین و اقشار مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنری بومی درسیستان و بلوچستان که مشتری جهانی دارد

هنری بومی درسیستان و بلوچستان که مشتری جهانی دارد