مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-23سياسي

مالک بلند شو... بوی خون میاد!


حالا که نقشه اصلی جانشینان مالک در هلدینگ ریزآبادی لو رفته و حذف میثم کلید خورده، مخاطب توقع دارد مالک با بازی دیدنی جواد عزتی از کنج عافیت خارج شود و خودش طومار دارودسته مافیایی همیشه در سایه را در هم بپیچد.

- عصرخبر- حسین یگانه لایق- ثروت و قدرت در طول تاریخ چونان اسب سرکشی آدم ها را از انسانیت دور کرده و رفتارهای بدتر از جانوران درنده برایش ثبت کرده است!   در پرونده تلخ قتل مرحوم مهرجویی و همسرش نیز ظاهرا، دعوای اصلی بر سر یک بدهی مالی بوده است که چنین تصاویر وحشتناک و فراموش نشدنی را رقم زد.

تصویر سازی چنین حوادثی به روایت هنر، تاثیر عمیق و بازدارندگی بالایی در فرهنگ عمومی جامعه خواهد داشت.

    به هر حال اسب سرکش قدرت و ثروت تقریبا مهارناشدنی است و طعم شیرین و وسوسه کننده هر دو، گاه انسان را فرسنگ ها دورتر از اخلاق به ناکجاآباد می برد!    فصل دوم سریال زخم کاری اگرچه در قسمت هایی که پخش شده، نتوانسته توفیق فصل یک را به دست بیاورد اما در آخرین قسمتی که جمعه منتشر شد، به تصویر عریان و خشن و تاسف بار قدرت و ثروت اشاره کرد.

  آنجا که مادر میثم با بازی درخشان رعنا آزادی ور، به نقشه شوم طلوعی و شفاعت برای حذف فرزندش به عنوان جانشین و وارث مالک پی می برد و در یک لحظه به جای توقف عملیات، برگ برنده ای رو می کند و دستور قتل دوستان نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک بلند شو... بوی خون میاد!

مالک بلند شو... بوی خون میاد!