مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-04سياسي

تفتان را به شهر گردشگری تبدیل کنید


شهرستان تفتان باید به یک منطقه گردشگری نمونه در استان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در سفر به شهرستان تفتان و در نشست با مسئولین این شهرستان بر توسعه و تبدیل شهرستان تفتان به عنوان یک منطقه گردشگری تاکید کرد و افزود: با توجه به آب و هوای مناسب منطقه تفتان، این شهرستان قابلیت این را دارد که به یک منطقه گردشگری در استان تبدیل شود و شهرداری باید برای این موضوع برنامه ریزی و تصمیمات جدی اتخاذ کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به جمعیت جوان منطقه، شهرداری باید از ظرفیت نوآوری و خلاقیت جوانان در توسعه و تغییر چهره شهرستان تفتان استفاده کند.

وی بیان داشت: طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اجرا نشده که باید علل عدم اجرای این طرح بررسی شود و این وظیفه ماست که مردم را در اجرای این طرح ها راهنمایی و کمک کنیم و از تسهیلات ارائه شده در این بخش آگاه سازیم.

وی افزود: واگذاری زمین در این شهرستان باید در ابعاد 600 تا 700 متر انجام شود تا مردم با ایجاد خانه باغ و کاشت نهال و پرورش دام و طیور به صورت خانگی بتوانند اقتصادی مولد داشته باشند.

کرمی عنوان کرد: جهاد کشاورزی هم در این شهرستان تازه تاسیس باید نقش پررنگی ایفا کند و طرح های نوین کشاورزی از جمله گلخانه و کاشت درختان مناسب منطقه را به طور جد در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفتان را به شهر گردشگری تبدیل کنید

تفتان را به شهر گردشگری تبدیل کنید