مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-21دانش

برگزاری نخستین مدل نوآوری بهره ور مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


دبیر اجرایی دومین جشنواره بینوکاپ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه شبکه سازی در کسب و کار عامل موفقیت است، گفت: نخستین مدل نوآوری بهره ور مازندران در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران دبیر اجرایی دومین جشنواره بینوکاپ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه شبکه سازی در کسب و کار عامل موفقیت است، گفت: نخستین مدل نوآوری بهره ور مازندران در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار می شود.

حمید مشرقی امروز در اختتامیه دومین جشنواره بینوکاپ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، اظهار کرد: بیشتر صنایع سعی دارند اول دستگاه های مورد نیاز را وارد کنند بعد فنآوری را پیاده کنند.

وی افزود: ما می توانیم دانش فنی را گسترش دهیم اگر به کسانی که زبان کسب و کار را می دانند اعتماد کنیم.

مشرقی با اشاره به اینکه در سخت ترین شرایط تحریم و شاهد مهاجرت نخبگان در کشور هستیم، تصریح کرد: اما با وجود این شرایط، جوانان ما در پارک فنآوری و مراکز رشد مشغول فعالیت هستند و اگر مراکز رشد و دانش بنیان نبودند ممکن بود وضعیت تحریم ها بیشتر ما را درگیر می کرد.

دبیر اجرایی جشنواره بینوکاپ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خاطرنشان کرد: در فضای دانشگاهی عادت به کار فردی داریم و هنوز عادت نکردیم کار را به صورت گروهی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مدل نوآوری بهره ور مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

برگزاری نخستین مدل نوآوری بهره ور مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل