مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-26بين الملل

بازداشت فعالان یهودی ضد صهیونیسم در آمریکا+فیلم


گروهی از فعالان یهودی ضدصهیونیسم با برگزاری تحصن مقابل دفاتر چند تن از قانونگذاران آمریکایی در واشنگتن، خواستار آتش بس فوری در غزه شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، همچنین فعالان، چهارشنبه در ایستگاه مترو و قطار یونیون استیشن شهر واشنگتن برای ابراز همبستگی با فلسطینیان، روی زمین با لباس هایی به رنگ خون دراز کشیدند.

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه در اولین اقدام بعد از انتخاب رییس جدید، طرحی را برای حمایت از رژیم موقت صهیونیستی در حملات به نوار غزه و کشتار فلسطینیان تصویب کرد.

قانونگذاران هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه با 412 رأی موافق و فقط 10 رأی مخالف، قطعنامه ای را تصویب کردند ک در آن با صهیونیست ها در حمله به نوار غزه ابراز همبستگی می کنند.

این در حالی است که تل آویو با اعمال محاصره همه جانبه و حملات شبانه روزی سه هفته اخیر در نوار غزه قتل عام به راه انداخته است؛ مجلس نمایندگان آمریکا اما این طرح را ایستادن در کنار اسراییل در دفاع از خود در برابر جنگ وحشیانه ای که حماس و سایر تروریست ها به راه انداخته اند نام گذاری کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه اعلام کرد بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه از تاریخ هفتم اکتبر، 6546 نفر به شهادت رسیده و 17439 نفر نیز مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت فعالان یهودی ضد صهیونیسم در آمریکا+فیلم

بازداشت فعالان یهودی ضد صهیونیسم در آمریکا+فیلم