مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-07فرهنگي

نقش جدید لئوناردو دی کاپریو مشخص شد: لئوناردو داوینچی!


کریستوفر همپتون، فیلمنامه نویس برنده اسکار برای «پدر» و «روابط خطرناک» بر مبنای کتاب زندگی نامه ای والتر آیزاکسون با عنوان «لئوناردو داوینچی» فیلم نامه ای برای یونیورسال پیکچرز با بازی لئوناردو دیکاپریو می نویسد.

- جی پلاس؛ مهر نوشت: فیلمنامه نویس برنده اسکار با اقتباس از یک کتاب زندگینامه ای، فیلم نامه فیلمی را درباره لئوناردو داوینچی آماده می کند.

کریستوفر همپتون، فیلمنامه نویس برنده اسکار برای پدر و روابط خطرناک بر مبنای کتاب زندگی نامه ای والتر آیزاکسون با عنوان لئوناردو داوینچی فیلم نامه ای برای یونیورسال پیکچرز می نویسد.

یونیورسال پیکچرز 6 سال پیش به شدت به دنبال این بود که بتواند مالکیت این اثر را به دست آورد و آن زمان پارامونت از آن پیشی گرفت تا این پروژه را با کمپانی اپین وی لئوناردو دی کاپریو جلو ببرد؛ اما در نهایت یونیورسال بود که سرانجام موفق به کسب حقوق این کتاب شد و کریستوفر همپتون را برای نگارش این فیلم نامه اقتباسی استخدام کرد.

به نظر می رسد این نویسنده برنده اسکار که فیلم هایش معمولاً با حضور چهره های درجه یک ساخته می شوند، بهترین انتخاب برای این امر باشد.

همپتون در کارنامه اش فیلمنامه های به یادماندنی زیاد دارد که تاوان ، روابط خطرناک ، یک روش خطرناک و به تازگی پدر فلوریان زلر که برنده 2 جایزه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جدید لئوناردو دی کاپریو مشخص شد: لئوناردو داوینچی!

نقش جدید لئوناردو دی کاپریو مشخص شد: لئوناردو داوینچی!