مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-31سياسي

راه اندازی 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسنعلی عزت خواه (مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد) در مراسم نمادین راه اندازی پایگاه بسیج دانش آموزی که همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده در قالب طرح رویداد ملی .

- مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:همزمان با سراسر کشور 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیر دولتی استان راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسنعلی عزت خواه (مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد) در مراسم نمادین راه اندازی پایگاه بسیج دانش آموزی که همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده در قالب طرح رویداد ملی چفیه های بهشتی در مدرسه غیردولتی پیروزی یاسوج برگزار شد، گفت: از مجموع هزار و 358 پایگاه بسیج دانش آموزی راه اندازی شده در مدارس غیردولتی سراسر کشور 40 پایگاه آن در مدارس غیرانتفاعی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

عزت خواه با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده گفت: حسین فهمیده دانش آموز شجاع و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون ها دانش آموز در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد