مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-20فرهنگي

فیک نیوزهای قارچی، آفت رسانه های سینمایی


معضل شبه رسانه های غیررسمی که این روزها درباره آن صحبت می شود، علاوه بر حوزه های سیاسی، اجتماعی و ورزشی، در حوزه فرهنگی نیز به چشم می خورد.

این فیک نیوزها به خصوص در سینما که منابع مالی چشمگیری نسبت به بقیه حوزه های فرهنگی جذب و خرج می کند، - معضل شبه رسانه های غیررسمی که این روزها درباره آن صحبت می شود، علاوه بر حوزه های سیاسی، اجتماعی و ورزشی، در حوزه فرهنگی نیز به چشم می خورد.

این فیک نیوزها به خصوص در سینما که منابع مالی چشمگیری نسبت به بقیه حوزه های فرهنگی جذب و خرج می کند، بیشتر وجود دارد و مسئله های بیشتری نیز ساخته است.

اهالی سینما حتما با تعداد زیادی کانال تلگرامی قارچی آشنایی دارند که در عنوان خود سینما دارند و با ادبیاتی مشابه، به تخریب بسیاری سینماگران و مدیران سینمایی و تمجید مبالغه گونه از بعضی دیگر می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال تلگرامی چارسو فرهنگ نوشت: فیک نیوزهای بی هویت سینمایی با برچسب زنی به اهالی سینما، به تحقیر آن ها اقدام می کنند.

مثلا پیش آمده که حتی یک نویسنده و کارگردان مؤلف برچسب دستیار نعمت الله می خورد.

یا یکی از مدیران سازمان سینمایی که سابقه حضورش در رسانه مربوط به 10 سال پیش است، در این شبه رسانه ها نویسنده پیشین رجانیوز معرفی می شود و یکی دیگر از روزنامه نگاران خوشنام و باسابقه سینمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیک نیوزهای قارچی، آفت رسانه های سینمایی

فیک نیوزهای قارچی، آفت رسانه های سینمایی