مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:112023-11-04بين الملل

کشته شدن 60 اسیر اسراییلی در حملات تل آویو به غزه


سخنگوی نظامی گردانهای القسام گفت که رژیم صهیونیستی با بمباران غزه، جان بیش از شصت اسیر اسراییلی را گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- تأکید کرد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، در پی بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی، بیش از 60 اسیر اسراییلی کشته شده اند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه 23 جسد از اجساد اسرای اسراییلی، همچنان زیر آوار است، گفت: به نظر می رسد که به خاطر ادامه بمباران، ما قادر نیستیم به این اجساد دست پیدا کنیم.

سخنگوی گردان های القسام هفته گذشته خبر داد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه جبالیا، 7 اسیر در بند مقاومت، از جمله سه غیرنظامی دارای گذرنامه خارجی کشته شدند.

انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا، یکی از بزرگ ترین اردوگاه های آوارگان غزه به عنوان یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان طی هفته های اخیر عنوان شد؛ اشغالگران شب گذشته، بزرگ ترین اردوگاه آوارگان غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن حدود 400 فلسطینی به شهادت رسیدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی، طی هفته های گذشته نیز چندین مرتبه این اردوگاه را بمباران کرده و ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 60 اسیر اسراییلی در حملات تل آویو به غزه

کشته شدن 60 اسیر اسراییلی در حملات تل آویو به غزه