مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-10اقتصادي

تغییر میدان جنگ از حقیقت به مجاز/ اقتصاد تنها مؤلفه قدرت در جهان نیست


رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه اقتصاد کشورها تنها مؤلفه قدرت در جهان نیست، افزود: ایران آنقدر قوی است که می تواند در هر کرسی از خود دفاع کند.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه اقتصاد کشورها تنها مؤلفه قدرت در جهان نیست، افزود: ایران آنقدر قوی است که می تواند در هر کرسی از خود دفاع کند.

حسین خان احمدی همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برای بررسی مؤلفه های قدرت یک کشور نباید فقط شرایط اقتصادی را مدنظر قرار دهیم، اظهار کرد: فقط دو پارامتر مورد ارزیابی سازمان ملل برای بررسی جایگاه اقتصادی هر کشور است که قدرت خرید مردم و تولید ناخالص داخلی بوده و با مدنظر قرار دادن این مهم، در این صورت تقریباً 180 کشور بدون جنگ و تحریم وضع اقتصادی پایین تر از ما دارند.

وی با اشاره به اینکه برای روشن شدن موضوع کشور قطر را مثال می زنم که با توجه به وسعت اندک و منابع گازی وسیع که پول مردم را تأمین می کند، در آمار ارائه شده باید اولین کشور دنیا باشد، ولی اینچنین نیست، ادامه داد: مؤلفه های قدرت را مسایل علمی، نظامی، ایدئولوژیک، اقتصادی و دیگر موارد تبیین می کنند که کشور ما با احتساب این موارد جایگاه خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر میدان جنگ از حقیقت به مجاز/ اقتصاد تنها مؤلفه قدرت در جهان نیست

تغییر میدان جنگ از حقیقت به مجاز/ اقتصاد تنها مؤلفه قدرت در جهان نیست