مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-05بين الملل

برای کشتار مردم غزه از بمب های کوچکتری استفاده کنید!


طرف آمریکایی در این نشست ها اعلام کرده است که اسراییل می تواند با تغییر در روش های هدف قرار دادن غزه از جمله به کارگیری بمب های کوچکتر در هر بار حمله تعداد کمتری غیر نظامی را از بین ببرد.

- دولت آمریکا در آخرین توصیه های جنگی خود به رژیم صهیونیستی، از این رژیم خواسته است برای کشتار مردم غزه از بمب های کوچکتری استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه سعودی الوطن به نقل از گزارش روزنامه نیویورک تایمز نوشت، مسئولین آمریکا به شکل خاصی به اسراییلی ها توصیه کرده اندکه گام هایی را برای کاهش کشتار غیر نظامیان در نوار غزه بردارند.

  این رسانه در ادامه نوشت: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در آخرین سفر خود به فلسطین اشغالی که روز جمعه انجام شد با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل گام های ملموسی را که از دیدگاه آمریکا می تواند باعث کاهش کشتارهای غیر نظامیان فلسطینی توسط اسراییل شود مورد بررسی قرار داد.

  مسئولین آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود اعلام کردند، که در چند نشست مختلف مسئولین آمریکایی به همتایان اسراییلی خود توصیه کردند که کشتارهای کمتری را در عملیات نظامی خود انجام دهند!!   طرف آمریکایی در این نشست ها اعلام کرده است که اسراییل می تواند با تغییر در روش های هدف قرار دادن غزه از جمله به کارگیری بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کشتار مردم غزه از بمب های کوچکتری استفاده کنید!

برای کشتار مردم غزه از بمب های کوچکتری استفاده کنید!