مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-06فناوري

ایران چند میلیون گیمر حرفه ای دارد؟


بازی های رایانه ای در قرن جدید به شدت توجه علاقمندان را به خود جلب کرده است به گونه ای که اخیرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است آخرین آمار در پیمایش ها نشان می دهد 34 میلیون ایرانی بازیکن هستند و میانگین سنی 23 سال است و از این عدد 4 میلیون بازیکن .

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایناک به نقل از ایسنا، این روزها کمتر جوان یا نوجوانی پیدا می شود که یکی از جذاب ترین برنامه های سرگرمی اش گیم نباشد.

بازی ها با کنسول، رایانه و یا حتی گوشی تلفن همراه به راحتی در دسترس قرار گرفته اند و گزینه مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت افراد به شمار می روند.

این بازی ها بین متولدین اواخر دهه هفتاد به بعد که نسل تکنولوژی هم هستند، محبوبیت بیشتری دارند؛ اما همه برای سرگرمی سراغ گیم نمی روند بلکه برخی دوست دارند این صنعت را حرفه ای تر دنبال کنند، بنابراین آن ها به دنبال بازی سازی و طراحی بازی می روند و یا به گیمر و استریمر شدن فکر می کنند.

در حال حاضر گیم در دنیا جز پرسودترین صنعت هاست و سرمایه گذاری در این بخش می تواند بازگشت خیلی زیادی داشته باشد و در همه جا توجه خاصی به این موضوع وجود دارد، در حالی که حالا علی رغم حمایت های اولیه و ابتدایی، مقام های بالای جهانی در این صنعت در دست ایرانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چند میلیون گیمر حرفه ای دارد؟

ایران چند میلیون گیمر حرفه ای دارد؟