مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-01سياسي

اقدام فوری برای رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون آباد صورت گیرد


حفظ و حراست از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون آباد در شهربابک صورت گیرد.

- ایسنا/کرمان معاون قوه قضاییه گفت: حفظ و حراست از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون آباد در شهربابک صورت گیرد.

حسن بابایی 10 آبان ماه در جریان سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس خاتون آباد در جلسه ای با حضور امام جمعه، رییس دادگستری و سایر مقامات محلی با اشاره به شعار سال بیان کرد: رسالت ویژه قوه قضاییه حمایت از تولید، صنعت و اشتغال است.

وی افزود: به منظور رشد تولید می بایست شورای اقتصادی شهرستان با همکاری رییس دادگستری و دادستان تشکیل شود تا پس از بررسی و دسته بندی، اهم مسائل و مشکلات را جهت حل و فصل به شورای عالی اقتصادی قوه قضاییه اعلام نمایند.

معاون قوه قضاییه اظهار کرد: حفظ و حراست از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون آباد صورت گیرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خاتمه پس از بررسی مسائل و ابهامات مرز سیاسی و ثبتی شهرستان شهربابک با شهرستان های مجاور ضمن اتخاذ تصمیماتی تاکید کرد: به منظور تسریع در امر حدنگاری و صدور اسناد مالکیت به ویژه اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام فوری برای رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون آباد صورت گیرد

اقدام فوری برای رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون آباد صورت گیرد