مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-10سياسي

خون شهدای فلسطینی نابودی صهیونیست ها را رقم می زند


طوفان الاقصی برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته با اشاره به نامه های امیرالمومنین(ع) درخصوص رعایت تقوی به والی های شهرهای مختلف گفت: تقوا حالتی معنوی و روحانی است که حافظ و نگهبان انسان از گناه می شود و ترس از خدا را در وجود انسان تثبیت می کند.

وی بزرگ ترین خصوصیت  علی بن ابی طالب(ع) را  تقوا دانست و تصریح کرد: نهج البلاغه ی او، کتاب تقواست و زندگی او، راه و رسم تقواست، این آیه ی شریفه وَ مِنَ الناّسِ مَن یشری نَفسَهُ ابتغِآءَ مَرضاتِ اللهِ در شأن امیرالمؤمنین نازل شده و تأویل این آیه علی بن ابی طالب(ع) است که باید الگوی همگان قرار گیرد زیرا تقوای الهی کلید رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت است.

وی با اشاره روز کتابخوانی اظهار داشت: اهمیت کتابخوانی در دین اسلام به اندازه ای است که معجزه حضرت محمد(ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم نخستین آیاتی که بر پیامبر اکرم  نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توام شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز حماسه مردم اصفهان در 25 آبان گفت: مردم اصفهان با صلابت و فریاد مرگ آمریکا 370 پیکر شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدای فلسطینی نابودی صهیونیست ها را رقم می زند

خون شهدای فلسطینی نابودی صهیونیست ها را رقم می زند