مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-04اقتصادي

تامین اعتبار 260 میلیارد تومانی برای اجرای طرح ملی مسکن سیستان و بلوچستان


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، حدود 260 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت های این طرح مهم ملی استان تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری اظهار کرد: تامین بخشی از منابع مالی احداث زیرساخت های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و در این باره دولت سیزدهم در ساخت مسکن اهتمام ویژه ای به زیرساخت ها و خدمات روبنایی و زیربنایی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از 138 میلیارد تومان از محل یک سوم اعتبارات سهم صندوق ملی مسکن به خرید اقلام و لوازم مورد نیاز و اجرای شبکه های آب و فاضلاب و برق، حدود 68 میلیارد تومان به اجرای خدمات روبنایی نظیر ساخت مدرسه، کلانتری، درمانگاه و سالن ورزشی و 53 میلیارد تومان برای آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان تامین اعتبار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت های خدماتی است این اداره کل با مدنظر قراردادن رویکردی اساسی در صدد است تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 260 میلیارد تومانی برای اجرای طرح ملی مسکن سیستان و بلوچستان

تامین اعتبار 260 میلیارد تومانی برای اجرای طرح ملی مسکن سیستان و بلوچستان