مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-26سياسي

مطالبه گری را بهانه ای برای نابودی مدیران نکنیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه تکلیف مدیر در حد وسع است، گفت: گاهی احساس می شود مطالبه گری تبدیل به بهانه ای برای نابود کردن برخی مدیران شده است زیرا می دانیم که آن مدیر واقعاً تلاش می کند اما می گویند کاری نکرده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه تکلیف مدیر در حد وسع است، گفت: گاهی احساس می شود مطالبه گری تبدیل به بهانه ای برای نابود کردن برخی مدیران شده است زیرا می دانیم که آن مدیر واقعاً تلاش می کند اما می گویند کاری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام، امروز، 4 آبان ماه در نشست هم اندیشی جامعه قرآنی شیراز با طرح این سؤال که اگر بنا باشد که بگوییم حاکمیت اسلامی داریم، باید چه نوع مدیریتی در زمینه قرآن اعمال کنیم، گفت: گرچه آرمان های بلندی در تمام ابعاد مسائل کشور و حاکمیت دینی داریم اما مدیر هم بیشتر از توان خودش مکلف نیست یعنی تکلیف مدیر هم در حد وسع است، همانطور که تکلیف شخص هم در حد وسع است.

وی با یادآوری اینکه به تعبیر مرحوم آیت الله حائری تکلیف دون وسع است، افزود: گاهی احساس می شود مطالبه گری تبدیل به بهانه ای برای نابود کردن برخی مدیران شده است زیرا می دانیم که آن مدیر واقعاً تلاش می کند اما می گویند کاری نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری را بهانه ای برای نابودی مدیران نکنیم

مطالبه گری را بهانه ای برای نابودی مدیران نکنیم