مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:562023-10-25اقتصادي

ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان در اولویت است/ مزایده 1367 خودرو در کرمان


دادستان کرمان بر ضرورت ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از مزایده 1367 خودرو خبر داد.

  - ایسنا/کرمان دادستان کرمان بر ضرورت ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از مزایده 1367 خودرو خبر داد.

  مهدی بخشی امروز سوم مهرماه در آیین افتتاحیه بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در کرمان بیان کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و دولت و هم افزایی، همدلی و هماهنگی بین بخشی توانسته ایم در کمترین زمان ممکن مزایده خودرویی بسیار بزرگی در دو مرحله برگزار کنیم.

وی افزود: طبق دستور رییس قوه قضاییه و پیگیری ها و کمک استاندار و رییس کل دادگستری استان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مزایده اول فروش خودروهایی که حامل مواد مخدر بودند، صورت گرفت و اکنون نیز تعداد 1367 خودرو اعم از خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت به مزایده گذاشته خواهند شد.

مدعی العموم در مرکز استان کرمان یکی از اهداف اصلی دستگاه قضایی، فراجا و سربازان گمنام امام زمان را در عرصه مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر دانست و تأکید کرد: تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها در دستور کار قضایی است تا خودروها اینچنین روی هم تلمبار نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان در اولویت است/ مزایده 1367 خودرو در کرمان

ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان در اولویت است/ مزایده 1367 خودرو در کرمان