مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-12اجتماعي

270 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد فاقد سیستم گرمایشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری برگزاری بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد گفت: - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 270 مدرسه در استان فاقد سیستم گرمایشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری برگزاری بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز بیست و پنجم آبان ماه با حضور 100 خیر برگزار می شود که 55 نفر از این میهمانان روز چهارشنبه وارد استان می شوند.

عزت خواه با اشاره به اینکه تدوین سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش با 6 زیر نظام محقق شده است، گفت: در حوزه فضا، تجهیزات و فناوری کارهای خوبی انجام شده است و در دولت سیزدهم بازهم اتفاقات خوبی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 183 هزار و 383 دانش آموز در سطح استان مشغول به تحصیل هستند،  افزود: این تعداد دانش آموز در 3 هزار و 190 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

عزت خواه بیان کرد: از مجموعه مدارس استان یک هزار مدرسه در شهر وجود دارند که 31.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد فاقد سیستم گرمایشی

270 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد فاقد سیستم گرمایشی