مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-01سياسي

آرمان مسئولان قزوینی با دانشجویان مشترک است


مجموعه مدیریتی استان قزوین و تشکل های دانشجویی آرمان های مشترکی را دنبال می کنند و بر همین اساس رفتارهایی چون اصلاح گری، - ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان قزوین و تشکل های دانشجویی آرمان های مشترکی را دنبال می کنند و بر همین اساس رفتارهایی چون اصلاح گری، فسادستیزی و مقاومت در مقابل فشارهای زیاده خواهان بین دانشجویان و مدیران همسان است.

محمدمهدی اعلایی عصر سه شنبه 9 آبان در نشست با مسئولین تشکل های دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: علاقه تشکل های دانشجویی برای کمک به توسعه و پیشرفت کشور، تصمیم سازی درست و نقش آفرینی در این تصمیم سازی ها امر مناسب و قابل تقدیری است و انتظار هم این است که دانشجویان چنین روحیاتی داشته باشند.

وی بیان کرد: در شرایطی که ممکن است تعدادی از دانشجویان به نقش آفرینی خود در جامعه توجهی نداشته باشند، دغدغه مندی و کار تشکیلاتی جمع حاضر برای توسعه و پیشرفت جامعه و کشور مطلوب ارزیابی می شود.

استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان عمدتاً از کسانی تشکیل شده که در دوران دانشجویی دغدغه های شما را داشته اند و تلاش می کنند امروز هم همان روحیه را حفظ کنند، بر همین اساس رفتارهایی چون اصلاح گری، فسادستیزی و مقاومت در مقابل فشارهای زیاده خواهان بین شما و مدیران استان همسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان مسئولان قزوینی با دانشجویان مشترک است

آرمان مسئولان قزوینی با دانشجویان مشترک است