مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-12سياسي

جزییات پرونده 1000 میلیاردی که نفعش به جیب صهیونیست ها می رود


همزمان با جنایات صهیونیست ها و خروش جهانی علیه این رژیم، شرکای تجاری اسراییل در منطقه طی یک برنامه در حال خروج بیش از 20میلیون دلار از کشور به نفع رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: پس از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانش آموزان و دانشجویان با تأکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولت های اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمباران ها در غزه را ضروری خواندند و از این دولت ها خواستند راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را مسدود کنند و با آن رژیم همکاری اقتصادی نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه نیز هفته گذشته طی نامه ای به رؤسای نهادهای قضایی کشورهای اسلامی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای مقابله با جنایت های این رژیم شد.

در بخشی از این نامه که شامل راهکارهای عملی برای فشار بر اسراییل است، تحریم کالاهای تولیدی و شرکت های منتسب به این رژیم جنایتکار پیشنهاد شده است.

با این حال، برخی گزارش ها حکایت از این دارد که برخی شرکت ها و افراد عمدتاً با تابعیت های غیرایرانی سعی در پیشبرد اهدافی در راستای منافع رژیم صهیونیستی در منطقه دارند که ازجمله آنها یک شرکت تجاری اسراییلی با ظاهری اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده 1000 میلیاردی که نفعش به جیب صهیونیست ها می رود

جزییات پرونده 1000 میلیاردی که نفعش به جیب صهیونیست ها می رود