مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-16سياسي

با تمام توان جامعه را از خواب سنگین فرار از علم نجات دهیم


رییس انجمن ترویج علم ایران با بیان اینکه ماموریت ترویج علم در دنیایی کاربرد دارد که بیش از همه ایمان به علم وجود داشته باشد، گفت: برای اینکه علم در جامعه ساری و جاری شود، - رییس انجمن ترویج علم ایران با بیان اینکه ماموریت ترویج علم در دنیایی کاربرد دارد که بیش از همه ایمان به علم وجود داشته باشد، گفت: برای اینکه علم در جامعه ساری و جاری شود، به همدلی نیاز داریم تا تمام توان فکری و معنوی و مادی جامعه را به کار گیریم و برای رسیدن به اهدافی که امروز به آرزو تبدیل شده است، جامعه را از خواب سنگین فرار از علم نجات دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکرم قدیمی در مراسم بیست و چهارمین دوره جایزه ترویج علم و اختتامیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران که امروز(25 ابان ماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: در این روز گردهم جمع شدیم تا از مروجان علم تقدیر کنیم.

هفته ترویج علم از روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه(19 آبان ماه) آغاز شد.

در این هفته رویدادهای مختلفی در زمینه ترویج علم برگزار شد تا امروز که برگزیدگان بیست و چهارمین جایزه ترویج علم تقدیر می شوند.

وی با بیان اینکه روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، با هدف گسترش برقراری صلح در جهان برگزار می شود گفت: با این حال این روزها شاهد فجایع شدید انسانی، آن هم توسط آخرین دستاوردهای علمی بشر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام توان جامعه را از خواب سنگین فرار از علم نجات دهیم

با تمام توان جامعه را از خواب سنگین فرار از علم نجات دهیم