مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:102023-10-30سياسي

پروژه تامین آب دشت بن لنده 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در پروژه مهم تأمین آب اراضی دشت بن در شهرستان لنده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا به همراه نماینده مردم در مجلس و مسوولان استانی و شهرستانی در بازدید از پروژه های شهرستان لنده، اظهار کرد: کشاورزی یکی از محورهای اساسی برای توسعه این استان و از اولویت های مدیریت ارشد استان است که در این دولت توجه خوبی به آن شده و خدمات خوبی نیز انجام شده است.

روستا، تامین آب اراضی کشاورزی منطقه دشت بن لنده را یکی از این اقدامات برشمرد و گفت: برای این پروژه در دور دوم سفر اعتباراتی لحاظ شد و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ حدود 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری و حدود سه میلیارد هم از اعتبارات شهرستان نیز به آن اختصاص داده شد.

وی با تاکید بر اهمیت کشاورزی در اشتغال و اقتصاد استان، ادامه داد: پروژه تامین آب اراضی دشت بن لنده از پروژه های پیشران و اولویت دار شهرستان است که با اشتغال زایی مستقیم حداقل 300 نفر و افزایش تولیدات باغی و زراعی منطقه نقش مهمی در توسعه این دیار خواهد داشت.

  روستا تأکید کرد: هر حمایتی لازم باشد انجام خواهیم داد تا این پروژه در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تامین آب دشت بن لنده 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه تامین آب دشت بن لنده 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد