مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-25سياسي

راهکاری برای محرومیت زدایی استان های کشور با مشارکت نخبگان


محقق دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است از آنجایی که موضوع محرومیت زدایی در کشور به طور جدی پیگیری نشده است، لازم است اولویت های توسعه ای هر استات شناسایی شود و از توانمندی های نخبگان در رفع آنها استفاده کرد.

- نخبه دانشگاه علامه پس از دیدار با رهبر انقلاب در گفت وگو با ایسنا مطرح کرد راهکاری برای محرومیت زدایی استان های کشور با مشارکت نخبگان محقق دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است از آنجایی که موضوع محرومیت زدایی در کشور به طور جدی پیگیری نشده است، لازم است اولویت های توسعه ای هر استات شناسایی شود و از توانمندی های نخبگان در رفع آنها استفاده کرد.

شکوفه احمدی، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی دانشگاه علامه طباطبایی و یکی از نخبگانی که در دیدار با مقام معظم رهبری سخنرانی داشت در گفت وگو با ایسنا، گفت: یکی از چالش هایی که ما داریم، مشارکت نخبگان در حل مسائل است و این موضوعی است که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات شان تاکید کردند که ما به نخبگان باید حس مفید بودن بدهیم و آنها را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد من درباره محرومیت زدایی این بود که از ظرفیت نخبگان استفاده شود، اظهار کرد: از آنجایی که عمده بهترین دانشگاه های ما در تهران مستقر هستند و نخبگان نیز در تهران تمرکز دارند، بهتر است نخبگان استانی، ظرفیت های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای محرومیت زدایی استان های کشور با مشارکت نخبگان

راهکاری برای محرومیت زدایی استان های کشور با مشارکت نخبگان