مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 22:502023-10-28سياسي

شما بفرمایید! (گفت و شنود)


پادوهای دشمن به راست و دروغ مسائل کاری ندارند! این قماش که از خودشان نظری ندارند! نگاه می کنند ببینند موساد اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا چه می خواهند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: صادق زیبا کلام درگذشت مرحومه آرمیتا گراوند را  به خانواده اش تسلیت گفته است! گفتم: کار خوبی کرده.

اما، تأسف او از فوت آن مرحومه تعجب آور است! این جماعت بارها نشان داده اند بسیار قسی القلب تر و سنگدل تر از آنند که از فوت آن مرحومه ابراز تأسف کنند! گفت: ای عوام! تسلیت بهانه است! به این بهانه نوشته است ای کاش مرگ او باعث می شد تا نظام در نگاه و شیوه برخوردش درخصوص اعمال حجاب اجباری تجدید نظر می کرد ! گفتم: فوت آن مرحومه چه ربطی به مسئله حجاب دارد؟! اتفاقاً او حجاب داشته و علاوه بر فیلم ها و اظهارات همراهانش، خانواده ایشان هم عادی بودن فوت ایشان را تأیید کرده اند.

گفت: پادوهای دشمن به راست و دروغ کاری ندارند! این قماش که از خودشان نظری ندارند! نگاه می کنند ببینند موساد اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا چه می خواهند، همان را مطرح می کنند! گفتم: نوکر یکی از خان ها بد جوری توی فکر بود! خان پرسید؛ چی شده؟! گفت؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما بفرمایید! (گفت و شنود)

شما بفرمایید! (گفت و شنود)