مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-29پزشكي

استقرار ناظرین بهداشت و دامپزشکی لرستان در مراکز تولید انواع مرغ


به منظور پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ناظرین بهداشت دامپزشکی، در مراکز مرغ گوشتی، مرغ مادر و تخمگذار مستقر شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت:به منظور پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ناظرین بهداشت دامپزشکی، در مراکز مرغ گوشتی، مرغ مادر و تخمگذار مستقر شدند.

مصطفی زبردست در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بحران های طبیعی و غیرطبیعی در دنیا چنانچه دامپزشکی به وظایف خود به خوبی عمل نکند شاهد شیوع بسیاری از بیماری ها خواهیم بود به طوری که خیلی از صنایع وابسته به صنعت دامپزشکی با مشکلات جدی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: دامپزشکی نقش تاثیرگذاری در سلامت، بهداشت جامعه و امنیت غذایی دارد و اشتغال زیادی وابسته به این صنعت است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: در پاییز و شروع فصل سرما شاهد مهاجرت پرندگان آبزی و مهاجر در داخل کشور هستیم که لرستان نیز هدف این پرندگان است با توجه به اینکه 30 اکوسیستم شامل تالاب، سد، دریاچه و رودخانه در این استان وجود دارد و محل گذراندن فصل سرمای این پرندگان است ضرورت دارد تمهیدات لازم توسط دستگاه های ذی ربط اندیشیده شود.

زبردست گفت: براین اساس توجه به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خیلی حائز اهمیت است و به عنوان بیماری مشترک بین انسان و دام می تواند در جامعه چالش هایی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ناظرین بهداشت و دامپزشکی لرستان در مراکز تولید انواع مرغ

استقرار ناظرین بهداشت و دامپزشکی لرستان در مراکز تولید انواع مرغ