مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-04بين الملل

کارشناس مسائل سیاسی: اسراییل بهانه ای برای حضور آمریکا در غزه است


کارشناس مسائل سیاسی و یکی از اساتید دانشگاه، گفت: امروز اتفاقی که در غزه در حال روی دادن است اتفاق بین غزه و اسراییل نیست؛ بلکه بین جهان استکبار است و اسراییل بهانه ای برای حضور ظالمانه و مستکبرانه آمریکا در منطقه است.

- ایسنا/مازندران کارشناس مسائل سیاسی و یکی از اساتید دانشگاه، گفت: امروز اتفاقی که در غزه در حال روی دادن است اتفاق بین غزه و اسراییل نیست؛ بلکه بین جهان استکبار است و اسراییل بهانه ای برای حضور ظالمانه و مستکبرانه آمریکا در منطقه است.

جواد خسروی امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان شهرستان نوشهربا بیان اینکه یک عده به اسم ازادی بحران و جنایت ایجاد می کنند و عده ای به اسم بشریت به شرعمل می کنند، اظهار کرد: هر انسانی به عنوان یک فرد آزاده دوست ندارد زیر باز ظلم و زور باشد وعلیه عزیزترین کسانش جنایت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچم آزادی، انسانیت و عدالت را به مقیاس یک ملت سرداد، افزود: برخی افراد غرب زده داخلی، به اسم اینکه در این مملکت می خواهیم آزاد باشیم هر قانونی را زیر می گیرند اما همین افراد وقتی جمهوری اسلامی و مقاومت مقابل استکبار زمان می ایستد، می گوید کدخدا است.

وی تصریح کرد: چطور می شود که شما سروش آزادی را در این مملکت سر می دهید اما وقتی انقلاب اسلامی به نام همه بشریت مقابل ظلم ظالمان جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل سیاسی: اسراییل بهانه ای برای حضور آمریکا در غزه است

کارشناس مسائل سیاسی: اسراییل بهانه ای برای حضور آمریکا در غزه است