مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-10اقتصادي

ارسال صورت حساب الکترونیکی برای مؤدیان مالیاتی رایگان شد


با تمهیدات دولت، ارسال صورت حساب های الکترونیکی مالیاتی برای مؤدیان رایگان شد.

- مهدی موحدی بک نظر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه جامع مودیان، برای تشویق مؤدیان مالیاتی به ارسال صورتحساب های الکترونیکی مالیاتی علاوه بر اینکه خودشان می توانند صورت حساب ها را به شکل الکترونیکی ارسال کنند.

وی گفت: یکسری شرکت های معتمد مالیاتی برای تسهیل در ارسال صورتحساب الکترونیکی مؤدیان در نظر گرفته شده است که قبلا قرار بود این شرکت ها با دریافت هزینه ای صورتحساب های مؤدیان را به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند، اما بعد از آن سازمان امور مالیاتی بر اساس بند ج تبصره 6 قانون بودجه 1402 شرایطی را فراهم کرد که ارسال صورتحساب الکترونیکی برای مؤدیان در سال جاری رایگان شود.

وی در مورد اینکه هزینه اجرایی برای شرکت های معتمد مالیاتی چگونه خواهد بود، گفت: سازمان امور مالیاتی در نظر گرفته برای ارسال هر صورتحساب الکترونیکی شرکت های مؤدی مالیات از سوی شرکت های معتمد مبلغ 625 ریال به حساب شرکت معتمد پرداخت کند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی در مورد اینکه تا کنون چه تعداد صورتحساب مالیاتی به صورت الکترونیکی ارسال شده است، گفت: از تاریخ 26 خرداد ماه که واحدهای دارای اعتبارسنجی شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال صورت حساب الکترونیکی برای مؤدیان مالیاتی رایگان شد

ارسال صورت حساب الکترونیکی برای مؤدیان مالیاتی رایگان شد