مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-23بين الملل

تداوم حمایت های فون در لاین از رژیم صهیونیستی با ادعاهایی علیه ایران


رییس کمیسیون اروپا در یک سخنرانی با تاکید بر مواضع جانبدارانه اش از رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه، ادعاهایی را نیز علیه نقش ایران در این درگیری و در منطقه مطرح کرد.

- رییس کمیسیون اروپا در یک سخنرانی با تاکید بر مواضع جانبدارانه اش از رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه، ادعاهایی را نیز علیه نقش ایران در این درگیری و در منطقه مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اورزولا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا علیرغم انتقادهایی که اخیرا از او به دلیل مواضعش در قبال جنگ غزه شده است، در یک سخنرانی دوباره به حمایت از رژیم صهیونیستی در این جنگ پرداخته و ادعاهایی را نیز درباره نقش ایران در منطقه مطرح کرد.

نشریه پالتیکو در این باره گزارش داد که هفته گذشته، حدود 800 نفر از کارکنان اتحادیه اروپا در نامه ای به فون در لاین از جانبداری او از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کردند.

این انتقاد پس از آن مطرح شد که فون در لاین در یک سخنرانی در واشنگتن به حق فلسطین برای کشور بودن و استقلال اشاره ای نکرد، با وجود این که راهکار دو کشوری برای حل وفصل اختلافات میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی، موضع اصلی کشورهای اروپایی بوده است.

با این حال، فون در لاین، روز یکشنبه، در یک سخنرانی بر مواضعش تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حمایت های فون در لاین از رژیم صهیونیستی با ادعاهایی علیه ایران

تداوم حمایت های فون در لاین از رژیم صهیونیستی با ادعاهایی علیه ایران