مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 04:352023-10-29ورزشي

روزهای خاکستری هندبال؛ استراتژی یا توفیق اجباری؟


هندبال ایران روزهای درخشانی را سپری نمی کند و بهترین بهانه برای پوشاندن این روزها استفاده از واژه «جوانگرایی» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ملی پوشان هندبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس برابر عربستان به میدان رفتند و در پایان توانستند با پیروزی 30 بر 28 مقابل حریف خود عنوان پنجم این بازی ها را کسب کنند.

محمد سیاوشی، علی رحیمی، فواد فرهادی، مجتبی حیدرپور، سلامان بربط، علی حیدریان، بهشاد فاتحی زاده، رضا عزتی، علیرضا دادوند، امیرعباس سلطانی، یونس آثاری، محمدمهدی بهنام نیا، افشین صادقی، حسین جهانی، محمدر ضا کاظمی، محمدرضا اورعی، مهران رهنما و کیارش طاهری 18 بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در این رقابت ها بودند.

تیم ملی با ترکیبی متفاوت با بازی های آسیایی هانگژو و استفاده از بازیکنان جوانی مانند حیدریان، عزتی، دادوند، سلطانی و فرهادی پا به این رقابت ها گذاشت و توانست با حضور این جوانان در کنار بازیکنان باتجربه و با متوسط سنی 2 سال کمتر از بازی های آسیایی هانگژو، نمایش مناسبی بگذارد.

تیم ملی هندبال پس از حذف از بازی های آسیایی هانگژو مورد انتقاد قرار گرفت، اما این نتیجه درحالی کسب شد که تیم ملی هندبال سه لژیونر را در اختیار نداشت و ترکیب تیم ملی با جوان گرایی همراه شده بود طوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای خاکستری هندبال؛ استراتژی یا توفیق اجباری؟

روزهای خاکستری هندبال؛ استراتژی یا توفیق اجباری؟