مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-08سياسي

آزادسازی بیش از 43 هکتار از بستر و حریم رودخانه های استان فارس


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس گفت: بیش از 43 هکتار بستر و حریم رودخانه های استان فارس از دست متصرفان خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کرامت الله کریمی مزیدی گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 43 هکتار بستر و حریم رودخانه های استان فارس از دست متصرفان خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 238 مورد رفع تصرف و آزاد سازی بستر و حریم رودخانه در سطح استان فارس انجام شده است، افزود: 263 مورد شکایت علیه متصرفان نیز از سوی شرکت آب منطقه ای فارس به ثبت رسیده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس بیان داشت: تجاوز به بستر و حریم رودخانه ها در حال فزونی است و باید با برخورد قاطع و بدون اغماض از گسترش آن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: این پدیده به شیوه های گوناگونی مانند ایجاد و احداث اعیانی های غیرمجاز، برداشت غیر قانونی و بی رویه شن و ماسه، تخریب رودخانه، تخلیه نخاله و زباله، حفر چاه و غیره صورت می پذیرد.

کریمی مزیدی با اشاره به اینکه عوامل متعددی در بروز معضلات مزبور نقش اساسی دارند که می بایست شناسایی و ریشه یابی شوند، گفت: بستر رودخانه انفال است و نباید توسط افرادی مورد تجاوز و زیاده خواهی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 43 هکتار از بستر و حریم رودخانه های استان فارس

آزادسازی بیش از 43 هکتار از بستر و حریم رودخانه های استان فارس