مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-19اجتماعي

پرستاری گام نهادن در مسیر عشق و علاقه است


سرپرستار بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان ولیعصر بیرجند، گفت:پرستاری عشق و علاقه است و هرکسی که وارد این حرفه می شود باید علم و دانش و مهارت های لازم را کسب کرده و درکار خود تعهد و اخلاق حرفه ای را پیشه کند، - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرستار بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان ولیعصر بیرجند، گفت:پرستاری عشق و علاقه است و هرکسی که وارد این حرفه می شود باید علم و دانش و مهارت های لازم را کسب کرده و درکار خود تعهد و اخلاق حرفه ای را پیشه کند، همچنین باید ارتباط خوبی با بیمار داشته باشد.

  مریم عدل کارشناس پرستاری در گفت وگو با ایسنا گفت: شغل پرستاری در واقع انتخابم نبود بلکه قبولی در کنکور باعث شد که در مسیر پرستاری که در نهایت به عشق ختم شد قدم بگذارم .

وی بیان کرد:27 سال سابقه کار فعال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و بیرجند را دارم که حدود 10 سال در بخش نوزادان و اطفال در بیمارستان فوق تخصصی زاهدان و حدود 16 سال به عنوان سرپرستار بخش جراحی زنان و زایمان مشغول به خدمت هستم.

عدل گفت:هر شغلی می تواند تاثیرات بر زندگی فرد داشته باشد و شغل پرستاری نیز از این قاعده مستثنی نیست به خصوص که حرفه ما بیشتر با درد و اندوه مردم روبه رو است.

سرپرستار بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان ولیعصر بیرجند افزود: شیفت های طولانی و گاها عدم حمایت از طرف سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری گام نهادن در مسیر عشق و علاقه است

پرستاری گام نهادن در مسیر عشق و علاقه است